Ferdi Kaza Sigortası
Ferdi Kaza Sigortası Bilgi Talep ve Şikayet
Biz, karşılaşabileceğiniz her zorlukta sizinle yan yana olmak için çalışıyoruz. Bunun için yaşayabileceğiniz herhangi sorunda bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.
Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;
Telefon:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler.
Mektup:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler Zurich Yaşam ve Emeklilik A.Ş. Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13 PK: 34485 Sarıyer/İstanbul adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler.
Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın.
E-posta:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler e-posta adresimiz infoyasam@zurich.com
aracılığı ile taleplerini iletebilirler.
Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın.
Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.
Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş
Şikayete konu olan poliçe ile ilgili bilgiler, sigorta poliçesine ait tüm görüşme ve yazışmalar poliçe başlangıç tarihinden itibaren incelenir.
İhtiyaç halinde sigorta ettiren / sigortalı / sigorta poliçesine ait tüm kayıt ve belgeler (Poliçe örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.
Değerlendirme sonucu sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilerin şikayet formunda tercih edeceği iletişim kanalı yoluyla gönderilir.
Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir.