Ferdi Kaza Sigortası
Bilgi Talep ve Şikayet

Ferdi Kaza Sigortası Bilgi Talep ve Şikayet



​Biz, karşılaşabileceğiniz her zorlukta sizinle yan yana olmak için çalışıyoruz. Bunun için yaşayabileceğiniz herhangi sorunda bizimle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

Bilgilendirme ve Şikayetleriniz için;

​Telefon:
​Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler Müşteri İletişim Merkezi (MİM)’ni 0850 250 75 00 numaralı telefondan arayarak bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler.

Mektup:
Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler Zurich Yaşam ve Emeklilik A.Ş. Orjin Maslak İş Merkezi, Eski Büyükdere Cad. No: 27 Kat: 12-13 PK: 34485 Sarıyer/İstanbul adresine posta yolu ile bilgilendirme/şikayet taleplerini iletebilirler.
Bilgi Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın.

E-posta​:
​Sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişiler e-posta adresimiz infoyasam@zurich.com aracılığı ile taleplerini iletebilirler.

Talep ve Şikayet Formu için lütfen tıklayın​.

Tüm talepler, taleplerin takip edildiği sisteme kaydedilmektedir.

Bilgilendirme/Şikayet talepleri ile ilgili işleyiş

​Şikayete konu olan poliçe ile ilgili bilgiler, sigorta poliçesine ait tüm görüşme ve yazışmalar poliçe başlangıç tarihinden itibaren incelenir.

İhtiyaç halinde si​​gorta ettiren / sigortalı / sigorta poliçesine ait tüm kayıt ve belgeler (Poliçe örneği, postane çıktıları,kurye kayıtları gibi) incelenir ve elde edilen sonuçlar değerlendirilir.

Değerlendirme sonucu sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilere 5 iş günü içinde hazırlanarak sigorta ettiren / sigortalı / sigortadan menfaat sağlayan kişilerin şikayet formunda tercih edeceği iletişim kanalı yoluyla gönderilir.

Değerlendirme sonucuna ait bilgi notu sisteme kaydedilerek gönderim yapılan belge arşivlenir.